Galna Ägare, kan leda till Krig.

Ville bara varna er stackars människor som kommer läsa denna bloggen i fortsättningen att...
Jag (Gabriella) Och min kompis Emma är riktigt Galna, det kan hända att konstiga rubriker och
sånt inträffar när vi är ägere av bloggen. Haha, nej då... nu kanske jag skrämmer bort våra tittare men
Vi har rätt konstig humor. så bli inte rädda. Haha, okej jag har tråkigt nu !
Ni får en söt bild på Katy perry så ska jag försöka dämpa ner på babblanden samtidigt som ni njuter av den.
<div><font face="georgia" size="2">Jag. Ska vi åka och shoppa godis imorgon?. xD</font></div> <div><font face="georgia" size="2">Brorsan: Shoppa kan du inte säga, shoppa är när man lixom... shoppar kläder ditt smartazzzzzz.&nbsp;</font></div> <div><font face="georgia" size="2">Jag: Nej, för tänk om man är typ beroende av godis och aldrig köper kläder, och och och... lixom man måste få säga ordet shoppa ibland då måste man säga shoppa godis eftersom det är det ända man köper och då måste vi också börja säga så för att domma fetisarna inte ska känna sig utanför sombara handflar fetis mat hela tiden och spenderar sina dagar framför tvn eller i affäreen framför allt godis där dom ligger och proppar i sig all........&nbsp;</font></div> <div><font face="georgia" size="2">Brorsan: Du ska alltid alltid ALLTID, göra allt så kompilcerat!</font></div>
@onlyrihanna nu hittar vi på något kuuul. 

Postat av: Emma luke

HAHA jaaa, men vi kanske lugnar ner oss lite här i bloggen xD<3

2011-08-27 @ 00:51:00

KOMMENTERA BITCHES!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

SKRIV, SKRIV SKRIV, NUUUUUUUU! :

Trackback