IDOLER - LIVET !

Ja, Hur orkar man med livet utan en idol vid sidan om sig?.
Nu har jag ingenting att göra & varför inte berätta lite om våra idoler?.
Jag (Gabriella) har ju självklart tusentals idoler eftersom jag är expert på att skaffa sånt.
Men om jag skulle välja En ända som jag lixom... ja min största idol så skulle det självklart
vara Rupert Grint. Ni känner nog inte igen han om jag bara nämner hans namn men om
jag säger Ron Weasley  tror jag det ska komma upp något. Japp. Harry Potters lilla rödhåriga
Tönt är min Största idol - Älskar han sjukt.
HAHA ÄLSKAR LÅTEN !! http://www.youtube.com/watch?v=FJsQSb9RFo0 Så kan jag hela utantill med, fan vad grym man är ibland asså!
Snäll jag är som tar mig tiden att bjuda på en halv fånig och enormt gamal bild av han :')



Emma har helt klart Ingen mindre än Rihanna som sin största idol.
Det kan inte neka !
Tumblr_lqmldtb52o1ql40rao1_500_large
Var dock lika snäll här, bjöd på en till bild. Fast med rihanna då. :)x
Amanda har nog Miley cyrus. Är inte säker men om jag måste chansa på vad jag tror så
har hon självklart det !
Tumblr_lcvigak17f1qc0hyeo1_500_large
Och ännu en till bild- Miley cyrus .

Postat av: Jojjjjohs.se

Yey!

2011-08-28 @ 15:51:13
URL: http://jojjjjohs.se

KOMMENTERA BITCHES!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

SKRIV, SKRIV SKRIV, NUUUUUUUU! :

Trackback