SVAR PÅ TAL.

Har inte hunnit skaffa en Svar På Tal bild en, men det kommer.
Anonym om NY MILEY BILD!:
MÅSTE DU LÄGGA NER SELMILEY?
Den kommer bli såå dålig om någon annan tar över den!
Har du tänkt på hur taskig du är när du gör så? 
det finns massor som läser och uppskattar den bloggen som kanske blir as ledsna när dom ser att du ska göra det?!
Svar: Aw, sött skrivet men... jag hoppas att du skämtar med det sista.
Det är inte taskigt, att jag tar mig det beslutet är mitt eget val och jag
kommer inte behålla bloggen. Har aldrig tänkt på att jag kan såra folk
genom sån liten sak... Puss Gabriella :*

Postat av: Anonym

hejsan :D nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-288.html

2011-08-28 @ 21:55:10

KOMMENTERA BITCHES!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

SKRIV, SKRIV SKRIV, NUUUUUUUU! :

Trackback