TOM FELTON & RUPERT GRINT !

<font face="georgia" size="2">Blev total kär i doma nya bilderna av tom och rupert.&nbsp;</font> <div><font face="georgia" size="2">Blir att jag lägger upp dom på bloggen nu om jag hinner.&nbsp;</font></div>
Aw, kolla.... romeo och julia.  HAHA, älskar er !
<font face="georgia" size="2">Haha, denna bilden ska jag ge till max och erik.&nbsp;</font> <div><font face="georgia" size="2">Rätt åt dom.&nbsp;</font></div> <div><font face="georgia" size="2"><br /></font></div> <div><font face="georgia" size="2">Nah, erik är snäääälll. Men max, ÄR EN DJÄVUL !</font></div> <div><font face="georgia" size="2"><br /></font></div> <div><font face="georgia" size="2">Ps. Rup gör fuck you åt er som inte kommenterar ist :*</font></div>
<font face="'courier new'" size="2">Ska sova hos cajsa inatt.&nbsp;</font> <div><font face="'courier new'" size="2">och imorgon ska vi bort med klassen till öresjö.&nbsp;</font></div> <div><font face="'courier new'" size="2">Kommer inte dra än, laddar upp liiite mer.&nbsp;</font></div> <font face="georgia" size="1">Aw, sånt grejjade jag jämt när jag var liiten.&nbsp;</font> <div><font face="georgia" size="1">Blev så ledsen efter varje gång jag bygt upp det och insåg att jag inte kunde ha det så för alltid,.&nbsp;</font></div>
<font face="georgia">Hoppas att ni är stolta nu när jag laddat upp lite mer än vad jag gjort på sistonne,.&nbsp;</font>
<font face="georgia" size="2">Haha, medan tom leker gitarrist står rupert nere på gatan och leker romeo :*</font><font face="georgia" size="2">SÖTASTE :')</font><font size="2">Profilbild :')</font><font face="georgia" size="2">ska fråga cajsa om vi kan vara uppe hela natten och se på film xD</font><font face="georgia" size="2">Jäklar så många som '' heart'' -ar mina bilder på weheartit.&nbsp;</font><font face="georgia" size="2">Romeo Heart Julia&nbsp;</font><font size="2" face="georgia">Ungefär så här ser Erik ut. ni som undra...</font><font face="georgia" size="2">Fyllo :')</font>
HELT NYA BILDER.
Total förälskas i dom. Älskar bilderna, bästa någonsin !
@onlyrihanna nu hittar vi på något kuuul. 


KOMMENTERA BITCHES!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

SKRIV, SKRIV SKRIV, NUUUUUUUU! :

Trackback