VMAS RED CARPET 2011


Vi börjar med Beyonce som övslöjade sin '' hemlighet'' - gravid. Grattis !
Vackra Katy Perry som tycks ha bytit klänningar rätt ofta under galan !
Otroligt söta paret Justin & Selena som visar upp kärleken. Aw :')
OTROLIGT fina miley. Gud, blev helt kär i hennes klänning. och hennes smikning !
Roliga Lady gaga som kille. Haha, älskar hennes min och hennes otroligt fina look !
En enskild bild På Selly, älskar klänningen. men helt seriöst, den var ingenting gämfört
med mileys ! Men fin var den.
Demi Lovato , tänkt att hon blivit så otroligt fin. Hon har ju alltid varit en bit av skönhet men nu... WOW.
Enskild bild på Justin Bieber. Måste ju säga att jag stor diggar Brillorna.
Och varför håller han i en orm?. Vi bits inte !!
Zoe Saldana , Äääälskar klänningen. Men den stack inte ut så mycket.
Jwoww 6 Snooki , lite... ja, onormla kanske?. nah men fina var dom allt !
Och sista bilden, Taylor Lautner. Snygging däär !
Nu blev det tyvärr inte så många bilder, Men det kommer mer senare idag.
Bilderna togs ju bara för några timmar sen och alla har ju inte läkt ut en.
Men så fort jag ser bilder, med bättre kvalite och sånt så ska jag slänga in
några inlägg på bloggen. Måste säga att jag stor älskade Mileys look !
@onlyrihanna nu hittar vi på något kuuul. 


KOMMENTERA BITCHES!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

SKRIV, SKRIV SKRIV, NUUUUUUUU! :

Trackback