Dagens Födelsedags Barn !

Jag behöver dig. för du är underbar. Dina andetag är en sak jag inte klarar mig utan. Jag älskar dig. För din humor. För din ärlighet. För ditt sätt att leva livet. För att du inte är som alla andra. Jag har ingen förklaring. Du är underbar. Tack för du finns. Och vad jag än säger. Vad jag än lovar. Vad jag än gör. Kom ihåg att jag alltid älskar dig. Jag kanske inte alltid kommer vara den tydligaste i ditt liv. Vi kommer blekna för varandra men det händer. Men du kommer i allafall vara den personen jag älskar.  . @onlyrihanna . 
GRATTIS KLARA ZIMMERGREN, DU FINA MÄNNISKA !
Idag är Det klara som fyller år. en person jag är helt besatt av. Grattis älskling !

Postat av: Anonym

Hejhej, jag undrar om ni gör gratis fandesigner? :)

2012-02-20 @ 09:25:19
URL: http://heelinsfoto.blogg.se/

KOMMENTERA BITCHES!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

SKRIV, SKRIV SKRIV, NUUUUUUUU! :

Trackback